środa, 12 września 2012

Chłopcy lubią autka

Może nie wszyscy, ale fanów motoryzacji nie brakuje.

Przynajmniej nie miałam problemu jeśli chodzi o motyw przewodni kartki bo miał być to dodatek do prezentu w postaci gry. Wyścigi jak się zapewne domyślacie :)

Viper to nie jest, ale koła ma :)











Jest zdecydowanie motoryzacyjnie, więc kartka leci na wyzwanie Kreatywnego Pola.

Nie użyłam także ani wykrojników ani dziurkaczy (wszystkie elementy wycinałam ręcznie nożyczkami) - idealnie pasuje na wyzwanie Magicznej Kartki

-------------------------

Jeśli chodzi o blogowanie i tworzenie to ciągle się uczę i daleko mi do perfekcji, dlatego tym bardziej miło mi, że zaglądacie do mnie, a i często pozostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy. To ogromnie motywuje. Przesyłam Wam moc uścisków i z całego serducha
 dziękuję!


Spotkała mnie także niespodzianka w postaci wyróżnień od hsd z bloga haft - szedyłko- druty , a także od Emilii z bloga  Filc, sotuache i spółka.... Serdecznie zapraszam do odwiedzenia ich artystycznych zakątków :)


Zgodnie z zasadami przypadło mi  zadanie wyróżnienia 5 blogów do 200 obserwatorów.
Szczerze mówiąc to strasznie trudne bo jest ogrom blogów,  które odwiedzam i podziwiam. Ale mus to mus :)










31 komentarzy:

  1. Fajna, ciekawa kartka. Dużo się na niej dizeje, ale kompozycja pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśna karteczka :)Jakbym widziała moje małe czerwone autko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka z pięknymi samochodzikami, ucieszy każdego faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ;)
    a kartka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawienie kolorystyczne i niezłe "bryki" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze ślicznie dziękuję za wyróżnienie jest mi niezmiernie miło :)
    Uśmiecham się od ucha do ucha :*

    Co do karteczki to jest świetna!
    Ja to mam zawsze problem z męskimi kartkami - jak jeszcze dla chłopca jakiegoś małego można cos wymyślić, tak dla starszego już mi ciężko idzie :)

    Ps. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wykonanie, autka wyszły świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza karteczka :)Bardzo podoba mi sie pomysl z autkami a szczególnie podoba mi sie papier jaki uzylas na baze :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, bardzo pomysłowa karteczka, bardzo dziękuję za wyróżnienie :*
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, tym bardziej, że męskie kartki do łatwych nie należą:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i super! ;)
    Fajne połączanie kolorów... a sam pomysł świetny!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka, bardzo fajnie skomponowana i pełna radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, fajna! Autka są świetne! Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo jest u Ciebie:)...będę zaglądać:) kartka z samochodzikami świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się autka, i wszystko to co wycinasz z papieru:)
    Pięknie tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. AUTA!!!!! WoW!! Rewelacyjna ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca :) niesamowite te samochodziki :) mistrzostwo moim zdanie w ich wycinaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna ta kartka, bardzo podobają mi się autka, są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna karteczka. Od razu widać, że męska :) Świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest cudna! Niebywale pomysłowa i świetnie wykonana. Napisy w pasie światła z reflektorów nieziemskie :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł z karteczką. Podziwiam za te wycinane auta :D

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna i bardzo oryginalna kartka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń