piątek, 7 września 2012

Ach te baby!

Bywają kapryśne,  ale potrafią być też słodkie.
 No , a czasem wychodzi z nich tylko zakalec :P

Niespecjalnie potrafię piec (chyba, że jest to gotowiec z pudełka choć i tutaj bywa różnie), więc na początek mam dla Was pudełeczko ze słodką zawartością nie wymagającą talentów kulinarnych (ufff!)



A w środkuuu.............



Słodka babeczka!





Sposób na jej wykonanie znajdziecie o tutaj :)




A skoro już jesteśmy przy słodkościach to moje pudełeczko z babeczką zgłaszam na Wyzwanie w Szufladzie.

 

Pomimo mojego braku zdolności kucharskich podjęłam jednak próbę upieczenia czegoś od podstaw (czyt. nie z pudełka). Podobno były jadalne :):) W każdym razie wszyscy zdrowi :P






33 komentarze:

  1. :D świetne i pudełko i babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne pudełko :D
    dla faceta!!! To dopiero wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełeczko,a tą babeczkę ze środka to porywam bo pije właśnie kawkę:P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pudełko!

    z pieczeniem czy gotowaniem muszę przyznać że idzie mi całkiem nieźle mi idzie:D
    Ostatnio nawet tort mi wyszedł:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odjazdowe pudełeczko. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne. Pomysłowe i świetnie wykonane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście słodziutkie pudełeczko! Jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowite te babeczki :) A pudełeczko jest bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba pomysł "fajnej babeczki dla fajnego faceta". I do tego jak smakowicie wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalna babeczka w pudełku, ale te pieczone jeszcze bardziej mnie pobudziły :D

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są Twoje pudełeczka- a to jest naprawdę z klasą!!!
    Babeczka jest słodka- myślałam że prawdziwa:))- super kursik na jej zrobienie, może kiedyś się pokuszę - też nie umiem piec:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł.Bardzo mi się podoba pudełeczko:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. A Twoje prace muszę przyznać bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Очень красиво получилось!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczko jest bardzo ładne a babeczka słodka wewnątrz wygląda pysznie, nie wspominając o tych upieczonych przec Ciebie od podstaw - wyglądają przepysznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow,jaki swietny pomysl i jakie wykonanie;D;D gratulacje ;D ps.nastepnym razem takie ciacho moge ja osobiscie przetestowac;D;D;D poki co,zapraszam na rozdajke u mnie,przydasie zawsze sie przydadza,nie?:D:D
    http://fioridifantasia.blogspot.it
    pozdrowienia;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ps.obserwuje cie bo zakochalam sie w tych quilingowych stopkach...hahhaa;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowite babeczki:) i piękne pudełeczko! Pierwszy raz widzę je zrobione w takich ciemniejszych kolorach i muszę przyznać, że wygląda genialnie! Dziękuję za odwiedziny u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko - genialne! (polecam obserwować kolejne wyzwanie na blogu Artimeno;) )
    A co do pieczenia, każdy kiedyś piekł pierwsze muffinki, a potem jedziesz z zamkniętymi oczyma;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie miałam podobny pomysł na prezent dla mego mężczyzny z okazji dnia faceta, tylko nie byłam przekonana, nie wiedziałam ile ta babeczka tam wytrzyma, a musi wytrzymać tydzień jak już :D... trzeba bedzie pomyśleć:D..

    A babeczka już pewnie pożarta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta babeczka w środku pudełeczka do dziś stoi bo jest totalnie niejadalna, tzn. sztuczna :):)

      A reszta babeczek (tych teoretycznie jadalnych) zjedzona :)

      Usuń
    2. Babeczka z pudełka wygląda na jadalną, jest łudząco podobna do prawdziwych. Świetny boxik!

      Usuń
  21. Dałam się nabrać, ona jest jak prawdziwa! A pudełko jet prześliczne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przepisu na babeczkę chętnie skorzystam! na pierwszy rzut oka myślałam, że do schrupania i na brałam ochoty na coś słodkiego!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne i bardzo pomysłowe pudełeczko!
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW!!! Świetne pudełko!!! A babeczka...naprawdę wygląda na jadalną!!!;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurczę, chętnie skopjuję ten pomysł:) pomysłowe i nie tylko dla faceta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasia, babeczki prezentuja sie wspaniale. A wlasnie ten post i mnie zachecil do zmierzenia sie z niewymagajaca kulinarnych zdolnosci babeczka. Definitywnie wole te wymagajace... Moja niezjadliwa
    babeczka to wielka baba, ktorej nie obkleilam tasma i okrutnie ciezka sie ja malowalo... Twoja wlozona w gotowa papilotke to duzo madrzejsze rozwiazanie ;)
    Jeslis zainbteresowana ogledzinami,zapraszam:
    http://2.bp.blogspot.com/-LObLQ2_Gfpk/UFmPqtLS_4I/AAAAAAAAArQ/40wp9QeELCg/s1600/arts_and_cards_cupcake_cupcake1024x768.jpg

    OdpowiedzUsuń