sobota, 21 lipca 2012

W Y N I K I C A N D Y

N i e  s p o d z i e w a ł a m  s i ę  takiego zainteresowania moim Candy :) Cieszę się, że aż tyle osób zechciało wziąć w nim udział. Tym bardziej, że dzięki Waszym wpisom mogłam odwiedzić masę ciekawych blogów o których wcześniej nie miałam pojęcia. Jest mi tym bardziej miło, że grono obserwatorów znacznie się powiększyło - witam wszystkich, którzy dołączyli i mam nadzieję,
że zostaniecie ze mną na dłużej :) Licznik odwiedzin przekroczył już nie 6, a 7 tysięcy! To ogromnie motywuje :)

Przejdźmy jednak do tego na co pewnie czekacie z niecierpliwością :) Każda osoba, która wyraziła w komentarzu chęć udziału w zabawie otrzymała jeden los. Dodatkowo te, które zadeklarowały się jako obserwatorzy bloga otrzymały jeden dodatkowy los :)

Miałam sama przeprowadzić losowanie, ale ktoś straaasznie Marudny postanowił mi to utrudnić i wlazł do kuli,  którą przygotowałam na losy, zaznaczając przy tym, że nie wyjdzie dopóki nie pozwolę mu wylosować wygranej osoby. Dodał przy tym, że właściwie to on "Nie cierpi losowań" - tak samo zresztą jak tysiąca innych rzeczy.
A tak naprawdę aż się garnął żeby to jemu przypadło w udziale losowanie. Sami zobaczcie:






Kiedy się zgodziłam Smerf Maruda postanowił najpierw sprawdzić czy z losami wszystko w porządku
(narzekając przy tym jak to on strasznie "Nie cierpi zdjęć", "Nie cierpi liczenia" itp. itd.)



Przyglądał się im baaaardzo dokładnie




A kiedy losy znalazły się już w kuli (Maruda dobrodusznie pozwolił mi je tam wrzucić- "Nie cierpię wrzucania losów").....



.... postanowił jeszcze raz sprawdzić czy wszystko jest z nimi okej




Sprawdzał na wszystkie możliwe sposoby:










Kiedy już był pewny, że wszystko przebiega prawidłowo zgodził się rozpocząć losowanie. Aby było sprawiedliwie zawiązałam mu oczy
(wysłuchując przy tym całej litanii - "Nie cierpię mieć zawiązanych oczu", "Nie cierpię czerwonych przepasek" itd.)



Rozpoczęło się bardzo burzliwe, wbrew pozorom, losowanie




Wreszcie Maruda wylosował






Uparł się, że chce pierwszy zobaczyć kto wygrał




A teraz Wy zobaczcie do kogo uśmiechnęło się szczęście:





Serdeczne gratulacje dla  Angi
Czekam na adres do wysyłki - kasia23112511@wp.pl

Wszystkim dziękuję jeszcze raz za udział i zapraszam do odwiedzania mojego bloga! :)


PS. Na tym ostatnim zdjęciu nawet Maruda się uśmiechnął, chociaż sam nigdy się do tego nie przyzna :)

31 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę :) Może następnym razem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ale się uśmiałam :)
    i to jego sprawdzanie na wszelkie możliwe sposoby :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotorelacja :) gratulacje dla zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :) A kto nie wygrał to przez marudę...hehe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ale historia :D
    Świetnie to zrobiłaś :D

    Marudo! Jak mogłeś mnie nie wylosować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne losowanie! Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zabawa, super wymyśliłaś to losowanie:) Szkoda tylko, ze to nie do mnie los się uśmiechnął. Gratuluję szczęśliwej, która wygrała to Candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wymyśliłaś to losowanie. Smerf Maruda super. Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Angi
    taki maruda a tyle uśmiechów spowodował
    dzięki za zabawę
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się bardzo cieszę!! :)
    Już i tak się nieźle uśmiałam oglądając relację z losowania :) Chociaż muszę się wam przyznać, że mnie jako dziecko przezywano Smerf Maruda (zaznaczam, że to było kiedyś :P), więc szczęście musiało być po mojej stronie przy takiej maszynie losującej.
    Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna historia losowania :))) Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Szczęściary :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. losowanie jest prześwietne, czytałam i oglądałam zdjęcia z uśmiechem na twarzy cały czas ^^ rewelacja i gratki dla Angi :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mistrzynią trzymania napięcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ogłoszenie wyników :) Uśmiałam się jak nigdy :) Pozdrawiam serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Maruda jest słodziutki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna historyjka :)
    Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bravo!
    Pozdrowienia dla marudy ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. No losowanie super pomysłowe, usmiałam sie jak nigdy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakia rewelacyjna fotorelacja losowania...:):) gralulacje dla zwyciezcy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, z jednej strony maruda, ale ten stoicki spokój!
    Świetna relacja, dziękuję za zabawę, a Angi gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. najdłuższa i najciekawsza fotorelacja z losowania jaką widziałam :D gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Leżałam ze śmiechu czytając i widząc kolejne zdjęcia :D Gratuluję pomysłu :D A Angi gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. That is so funny, you had a very cute ideea!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe losowanie :D Ale Maruda pewnie zaraz powie, że nie cierpi pochwał! Serdeczne gratulacje Angi!

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za zabawę ;D
    Gratuluję wylosowanej ;)
    i buziaki dla marudy (pewnie ich nie cierpi ale co tam)

    OdpowiedzUsuń
  27. hahahahaah super to z marudą:D
    http://rekodzielozdoby.blogspot.com/ Zapraszam do się...

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne losowanie!
    Pozdrów Marudę:)) jeżeli jeszcze nie śpi,:) bo na zegarze już północ...
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowiłam - coś tam pod nosem mówił, że nie cierpi, ale poliki mu się z radości zarumieniły :)))

      Usuń