poniedziałek, 30 lipca 2012

Porozmawiajmy po męsku...

Zdecydowanie męskie kartki to dla mnie nie lada wyzwanie.

Właściwie to prawie jak walka z wewnętrzną chęcią przyklejenia jakiegoś kwiatka tudzież motyla.

Na szczęście zdołałam się powstrzymać i chyba można uznać, że uczyniona kartka jest chociaż mniej więcej męska :)







Kartka powędrowała do takiego jednego Łośka, który jakiś czas temu próbował utuczyć mnie milkowym ptasim mleczkiem (razy trzy) :P z tego miejsca chciałabym zaznaczyć, że wbrew przewidywaniom nie zjadłam trzech pudełek na raz :))

19 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Ach i te cudowne guziki! Kasiu dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. milkowe ptasie mleczko :D raz na jakiś czas można się przecież skusić, nawet na 3 pudełka xD pysznych kalorii :P przecudna kartka, bardzo męsko Ci wyszla, śliczne guziczki. też przy każdej kartce kwiaty i motylki nie dają mi spokoju :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba... super pomysł miałaś z tymi rwanymi kawałkami papieru, sznurkiem i siateczką z guziczkami:):):)
    Dziękuję bardzo za odwiedziny na moim blogu, cieszę się że moje tworki i Tobie się podobają:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo męska kartka, ja swoją drogą też mam z nimi nie lada problem, więc się cieszę, że bardzo mało muszę ich robić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszce nie robiłam "męskiej" kartki, a Twoja wyszła super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie rewelacja!!!! Sznureczki powiązane po bokach, klimatyczne guziki, no i najważniejsze tło, niepowtarzalne i niesamowicie efektowne przez te szarpane karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszła ta karteczka. Taka typowo męska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może facetom zamiast motylków trzeba ćmy przyklejać :P Kartka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny dobór kolorów. mi zawsze męskie = niebieskie, granatowe. pora z tym skończyć:)

    no i udało się, jest męska!
    wiem, co to znaczy nie doklejać kwiatuszka i z tym walczyć he he..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat i bardzo oryginalna karteczka! A ptasie... mmm, rozmarzyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te wszystkie kartki! Ogólnie cały blog, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała i te guziczki i rwane kartki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna! Taka... z życiem, z energią! Bardzo mi się podoba! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie w męskim klimacie - też mam problem z kwiatkami i motylami, czasami coś przemycę.
    Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt..dziękuję za odwiedziny..

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka :D
    Zapraszam do siebie: inacessible-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka w oryginalnym męskim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  18. super ta kartka, taka "drewniana" - super sposob na wydzieranki!

    OdpowiedzUsuń