środa, 11 lipca 2012

Love You

Zastanawiam się czy tylko ja czasem mam tak, że coś sobie ułożę w głowie (czyt. mam wizję), a jak chcę to zrealizować to ni huhu nie wychodzi tak jak w wyobraźni :)
Może po prostu wyobraźnię mam zdolniejszą niż ręce :))

Miał być quillingowy motyl, a jest scrapbookingowa kartka.
Tak czy inaczej kolorowo i optymistycznie.

Mimo że moja drukarka wcale mnie tak nie nastraja (chyba się obraziła bo nie chcę działać- głaskanie nie pomaga :P )















PS. Przypominam o CANDY- zapisy do 20 lipca :)

17 komentarzy:

  1. Faktycznie, na motyla to mi to nie wygląda :) , ale też ładnie! Zamiast głaskania, proponuję obietnicę posłużenia się młotkiem! U mnie to zazwyczaj działa :) Dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. też tak mam, ale kartka śliczna wyszła :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, przejrzałam Twojego bloga :)
    Cudnie kręcisz te paseczki!!!!
    Dziękuję Ci za miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka! szary papier pakowy (o ile mnie wzrok nie myli) bardzo fajnie wygląda; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kawałki staaarej książki "Elektryczność w twoim domu" :):)

      Usuń
  5. kontrowersyjność bez granic.. z punktu widzenia miłośników książek naturalnie.. :) bjudifull ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, motyl jak się patrzy, tylko taki w serduszku :D Śliczna kartka.
    Co do drukarki, to jak groźba nie pomaga, to wprowadź ją w czyn :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka :)
    Jak tam obrona?
    Ja się zaczynam denerwować przed jutrem buuu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo stresu, ale na szczęście poszło w sumie dobrze :) Cieszę się, że już po wszystkim, a za Ciebie trzymam kciuki :):)

      Usuń
  8. moja drukarka to w ogóle kobieta wiecznie w hormonach
    cieszę się,że obrona się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalna kartka i pięęęękne kolory :-) A co do drukarki: ja zawsze mówię, że ją "pomacam" - i działa ;-) Macanie ma większą moc ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sugestywne groźne spojrzenia w stronę drukarki pomogły- wreszcie zaczęła działać :)

    Nie dopuszczam myśli, że to tylko dzięki wymianie zepsutego kartridża :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się karteczka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo...coś sobie wymyślę a i tak często wychodzi inaczej, ale nie zawsze gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobraźnie to trzeba niezwykłą mieć, żeby tak z motyla karteczkę stworzyć ;) To Ci się udało :) A jeśli chodzi o tworzenie, wszystko zależy od tego jak wymyślasz, czy kombinujesz stworzyć coś z tego co masz pod ręką, czy najpierw wymyślasz, a potem próbujesz dojść jak to wykonać, co jest trudniejsze, ale moim zdaniem bardziej zadowalające, bo mimo wszystko ma się większe pole do popisu :) Te serducha są wspaniałe, od największego do najmniejszego <3 To wykrojniki? Bo te maleńkie to pewnie dziurkacz, ale reszta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o serducha to szczerze mówiąc sama nie wiem- kiedyś kupiłam taką mieszankę dużych i małych :)

      Usuń