piątek, 29 czerwca 2012

C A N D Y

Powodów do zorganizowania candy nasuwa mi się kilka:
-pomimo tradycyjnego "panikowania" udało mi się zdać wszystkie egzaminy
-przed obroną (4 lipca - trzymajcie kciuki :) ) w ramach relaksu zabrałam się za porządki w przydasiach i stwierdziłam, że to dobra okazja do rozdania słodkości
-licznik odwiedzin zbliża się do 6 tys. (dziękuję, że do mnie zaglądacie! :))

Znalazło by się jeszcze masę innych powodów, ale zostańmy przy tych. A do przygarnięcia zestaw różnych różności:



Trochę papierów, baz do kartek, wytłaczanych kartoników, ramek, kolorowych wstążek, ozdobne nożyczki i nieco innych nie ujętych na zdjęciach słodkości :)







ZASADY:
1. Na pasku bocznym swojego bloga umieść ten podlinkowany obrazek:


2. Zostaw komentarz pod tym postem potwierdzający chęć udziału w zabawie
3. Jeśli jesteś obserwatorem mojego bloga zostaw drugi komentarz
4. Jeśli nie posiadasz bloga w komentarzu dodaj swój adres e-mail

To by było na tyle :)

Candy trwa do 20 lipca do 23:59

177 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się do kolejki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwórka dla mnie jest szczęśliwa wiec może i tym razem też będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapisuję, ale co do paska bocznego nic nie obiecuję bo ostatnio fiksuje. Mogę umieścić informację w poście.? Zapraszam na moje słodkości i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OCZYWIŚCIE ZAPISUJĘ SIĘ NA TAKIE CUKIERASKI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OCZYWIŚCIE OBSERWUJĘ TWÓJ BLOG :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się z wielką chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ustawię się w kolejce po takie cukierki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. i oczywiście też obserwuję ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Łasuch ze mnie, więc nie umiem przejść obojętnie obok takich słodkości :)
    Cieplutkie pozdrowienia i ogromne kciukasy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I nie wiem dlaczego nie miałam Ciebie w obserwowanych, a tylko w bocznym pasku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie się zapisuje, benerek na blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I do obserwatorów również należę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, u mnie też banerek zagościł z prawej strony:). widzę pewne rzeczy, których nigdzie dostać nie mogę... a jak moge to niestety studencki status portfela nie pozwala:P. życie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba nie będe wyjatkiem- też obserwuję, mistrzynię kręcenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Candy. Zapisuję się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam sie baner dodany
    http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Info zostawiam w specjalnej zakładce, tu: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam, że będę 60-tą obserwatorką, ale mnie Paulina Łaba ubiegła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście zapisuję się również do tej świetnej zabawy :) + Obserwuję
    http://letsmakingjewellery.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Grzecznie sie zapisuje bo poziom cukru mi spadl i te slodkosci beda w sam raz :) pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. I popodgladam Cie rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne candy, szczególnie mam ochotę na wycinanki wykrojnikowe :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne nagrody oczywiście , że wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki za zdanie egzaminu :) i czekamy na wyniki :)
    Oczywiście zapisuję się po cudaśki
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście obserwuję - jako Vivien :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baner umieszczony:
    http://my-shinning.blogspot.com
    alicja.mw.net@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale słodkości rozdajesz :)
    Zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. staję w ogonku po słodkości:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. i komentarz nr 2- obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością biorę udział :)

    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i 2 komentarz jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Smakowite candy - ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję od dawna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. boże, zakochałam się ! naprawdę ! te rzeczy są niesamowite! gratuluję zdania egzaminów :) zgłaszam się, banerek jest i... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką chęcią biorę udział !
    Banner umieszczony na blogu :)
    http://the-olikasa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  38. No i drugi komentarz :)
    Dodałam do listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce po słodkości :)
    Pozdrawiam
    http://laboratoriumdzejnej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Blog dodany do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. witaj:) i ja się z miłą chęcią zapisuję:) do obserwowanych nie mogę Cie dodać bo mi jakiś błąd się pokazuje:( pozdawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jako wierna obserwatorka tegoż bloga, też z chęcią zgłaszam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Drugi komentarz potwierdzający, że blog obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    abison@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Staję w kolejce, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. chetnie wezme udzial w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiscie jestem tez obserwatorem;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Również ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam sie , choć jestem tu pierwszy raz , ale mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  51. W związku z tym , że jestem obserwatorem 2. komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziwię się że nie jestem jeszcze w kolejce, ale od teraz stoję :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Blog pod obserwacją od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja dopisuję się do ogonka :) baner mam nadzieję działa bez zarzutu :) wczoraj dopiero uczyłam się jak wstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję, więc i drugi komentarz jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. wpisuję się na listę :) chętna i zwarta do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  57. ...a że prace przepiękne wpisuję się na listę obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  58. banerek na blogu: www.dziewczynaaraba.blogspot.com obserwuje jako kingabojanska ;0

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam chęć... zakochałam się w tych rękodziełach i chciałabym też spróbować swoich sił... trzeba od czegoś zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Melduję się: topikx.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wmontuję się w ogonek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na candy do : epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. z Chęcią wezmę udział w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ale słodkości....
    fajnie było by wygrać....

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne nagrody! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się ;)
    nie mam bloga, więc zostawiam mail: elzbieta24055@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Czekam w kolejce ;p
    E'mail : monisia.32@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczności:)
    Staję w tej długaśnej kolejce...i mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  68. A obserwatorem już jestem:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam sie :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Och po takie słodkości żal nie stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. nie mam bloga
    ale obserwuję: AniaSKF
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Marzę o takich cukierkasach :) jestem początkująca w zabawie ze scrapbookingiem i tworzę swoj warsztat pracy, kazdy drobiazg cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Poki co nie posiadam swojego bloga, ale wszystko z czasem:)
    Obserwuje oczywiscie
    anusia2184@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w kolejce po te cudne rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. A dodatkowo obeserwuje.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się ! Nie mam bloga ale za to mam e-mail karolinas1904@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się! Mam nadzieję, że egzamin zdany :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Może mi szczęście dopisze i zgarnę te wspaniałe cukieraski ;).
    sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. o świetne nagrody, oczywiście że się zapisuje :P

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się!
    baner jest- http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się - zgarniam wszystko, żądam najwyższej wygranej i nie akceptuję odmówień wydania nagrody ! ! ! W przeciwnym razie grożę sądem konstytucyjnym !

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Będę dopiero obserwować, ponieważ niedawno zaczęłam blogować. Śliczne są te karteczki (na razie zobaczyłam kilka). Ja robię w innych technikach :)

    OdpowiedzUsuń
  84. chętnie biorę udział :-)
    cruelorchid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Staję grzecznie do kolejki :)
    Banerek dodany
    Zapraszam do mnie na candy i konurs

    OdpowiedzUsuń
  86. Super ! Zgłaszam się
    http://lenka347.blogspot.com/
    informacja w zakładce polecane
    e-mail ( i tak podam )
    madzia347@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się , baner juz gotowy http://a-karolcia.blogspot.com/
    agi011414@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Dopisuję się również jako obserwator :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. i ja sie zapisuje;) i oczywiscie obserwuje Twojego bloga;))

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję jako Miki88
    i baner u mnie na blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  92. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy :)

    W wolnej chwili zapraszam na moje candy : filc-sotache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Wspaniałe, dołączam do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Mmmm cudności :) Z chęcią stanę w kolejce i spróbuję szczęścia.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję! Niesamowite rzeczy tworzysz, z chęcią popodglądam Twoje wyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo chętnie wezmę udział! :) Takierozniaste (at) gmail (dot) com

    OdpowiedzUsuń
  97. No i oczywiście obserwuję :) Takierozniaste (at) gmail (dot) com

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się, umieściłam banerek na blogu
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. i obserwuję jako membo
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Oczywiście nie może mnie tu zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. I nie wiem jak to się stało, że nie było mnie dotychczas w obserwowanych, skoro do ciebie zaglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się baner u mnie http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też się zapisuję, ale nie umiem wstawiać w zakładkach podlinkowanego obrazka więc napisze notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się :D
    selfisi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. CHętnie węzmę udział w zabawie;D

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszaam się oczywiście:) cudne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo chetnie wezme udział ;)
    Pozdrawiam.
    www.hafcikowa.nablogu.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  110. Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłoszę się i ja, bo warto :)

    justyna.jesse.lampert@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuję się :)

    http://k3-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. ostatnim rzutem na taśmę zapisuję się na Twoje słodkości. Może ostatni będą pierwszymi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. i ja się dopisuję, jeszcze zdążyłam :)pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  115. i dołączam do grona obserwatorów
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. i dołączam do obserwujacych - zwłaszcza, że nie widziałam wcześniej bloga o quillingu a lubię tę metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Z chęcią się dołączę:) mlynkoffa_i@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Z chęcią się dołączę:) mlynkoffa_i@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. choć kolejka baaaaaaaaardzo długa szczęściu trzeba dopomóc, dlatego ustawiam się w ogonku
    heniutkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszma się do wygrania same cuda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zapisy na candy trwały do 20 lipca :)

      Usuń