poniedziałek, 27 lutego 2012

Czarno- biało, czyli tak jak lubię


Muszę przyznać, że mam słabość do połączenia tych dwóch kolorów- czarny i biały to coś, co niemal zawsze świetnie ze sobą współgra. 

Właśnie te dwie barwy wykorzystałam w obrazie, który robiłam ostatnio. 

Najpierw jednak zadręczę Was moim mega "artystycznym" projektem tegoż obrazu. Ostrzegam, że zupełnie nie potrafię rysować (nawet zwykły domek, czy kot wychodzi mi zawsze jakoś koślawo), ale podobno liczą się chęci :). Szkic (choć to chyba za duże słowo) to tylko ogólne założenie, w trakcie pracy ,jak się przekonacie, nieco go zmodyfikowałam.




Z tej mojej radosnej twórczości (czyt. bazgrołów) wyszedł taki obraz:





Zdjęcia robione w mało dogodnych warunkach, ale akurat innej opcji nie było :)

6 komentarzy:

  1. Obraz prześliczny:) zapraszam na Candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale zaszalałaś, efekt jest niesamowity, świetny kontrast :) Projekt również , dzięki za komentarz :) i odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne...oj chyba do zrobienia czegoś tak świetnego i trudnego trzeba mieć anielską cierpliwość....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacja! Efekt końcowy przepiękny! To takiego skręcania to ja cierpliwości raczej bym nie miała:) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonane i jaki fantastyczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń