czwartek, 1 grudnia 2011

Candy Candy Candy

Tak jak obiecałam- z okazji 1000 odsłon małe Candy!



Zasady takie jak wszędzie:

1. Napisz komentarz pod tym postem 
2. Umieść u siebie na pasku bocznym informację o candy z podlinkowanym zdjęciem
3. Osoby nie posiadające bloga rówież mogą wziąć udział w candy- zostawiając w komentarzu swojego maila.

Będzie mi miło jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych- nie jest to jednak wymóg konieczny ;)

Candy trwa 2 tygodnie do 15 grudnia.

Zapraszam!


29 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza ustawiam się w kolejce po te piękne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłasza się numer trzy :)
    ojj chciałabym wygrać ...

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie zgłaszam się po takie słodkości:) zapraszam też na moje candy:)pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przygarne te cukierasy ;) pozdrawiam i dziekuje za udział w moim candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się zapiszę na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, to ja się piszę na taką zabawę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te przydasie :) ja też jestem łakomczuchem, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje blogowania :) Też ustawiam się w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zapisuję... dopiero zaczynam przygodę z quillingiem, więc takie cacka bardzo by się przydały... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie sympatyczne candy :) to ja sie pisze :))

    Pozdrawiam serdecznie
    Gosia z Gliwic

    fawnn@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję się koniecznie!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale skarby, chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. super przydasie, z chęcią się zgłoszę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się w kolejce po cukierki, info o candy w zakładce, pozdrawiam i zapraszam na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chętnie ustawię się w kolejce :)
    Zapraszam do siebie stokrrotkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne przydasie ;) z przyjemnością zapisuję się do kolejeczki i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce po te pieknosci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne cukieraski. Jestem łakomczuszkiem i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prace,pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  21. przydasi nigdy za wiele! a więc już zamieszczam banerek u siebie w pasku bocznym i hop siup staje grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja ustawiam się w kolejce pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne candy ja takze sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne słodkości! Ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To na koniec jeszcze ja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo późno ale może akurat uda mi się wygraC prezent urodzinowy :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń