środa, 30 listopada 2011

One Lovely Blog Award

Chociaż bloga prowadzę od niedawna spotkała mnie bardzo miła niespodzianka- otrzymałam wyróżnienie od
Alci. Dziękuję Smerfnie!



Zasady przyznawania wyróżnienia są następujące:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

7 rzeczy o mnie:

1. Jestem okropnym okroopnym (wpominałam już, że okropnym?) śpiochem.
2. Kocham Smerfy (mówię Wam, że one istnieją)
3. Zawsze staram się na wszystko patrzeć z optymizmem (chociaż przyznaję, że i Maruda czasem mi się włącza)
4. Kocham książki- kiedyś chciałabym mieć własną mini biblioteczkę
5. Lubię tańczyć (czy też "gibać się" w rytm muzyki)
6. Ilekroć zrobię sobię kawę- zapominam o niej i później piję zimną
7. Moja ulubiona piosenka- Shape of my heart Stinga

Moje nominacje:

10. Ka(r)tka
13. Makola
15. Jola Zola

Najchętniej wyróżniłabym tak chociaż dwa razy więcej osób, ale zasady to zasady ;)

PS. Tysiąc odwiedzin już przekroczone więc jutro pojawi się małe candy. Zapraszam ;)

5 komentarzy:

  1. Ojej:) niezmiernie mi miło:) Dziękuję za wyróżnienie,a przy okazji-ładnie u Ciebie-będę częściej wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję! :** Bardzo mi miło. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie- tym bardziej, że dzięki niemu w blogowym światku poznałam Ciebie i rzeczy, które tworzysz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dziękuję za wyróżnienie :) Zasady spełnię zapewne dopiero w weekend, bo chcę się zorientować dokładniej o co chodzi z wyróżnieniami, muszę zobaczyć na czym to dokładnie polega, a poza tym dopiero w weekend będę wolniejsza :) Dobrze, że wypisałaś w punktach zasady, które należy wypełnić, to dla takich żółtodziobów jak ja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi bardzo miło i dziękuję za wyróżnienie:* jestem pod wrażeniem Twoich "zakręconych" prac, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń