piątek, 25 listopada 2011

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...

Zaglądam na Wasze blogi i bez końca zachwycam się świątecznymi pracami. To, w połączeniu z kartką przyczepioną na mojej tablicy korkowej "Koniec leniuchowania!" nieco mnie zmotywowało do stworzenia kolejnych bożonarodzeniowych kartek. Muszę też przyznać, że to dużo przyjemniejsze zajęcie niż pisanie pracy licencjackiej (za którą swoją drogą trzeba by się wreszcie zabrać). ;)




Wewnątrz:


Kartka nr 2:



I na koniec moja nowa miłość


Przydaje się szczególnie przy robieniu obrazów. Wycinanie pasków ręcznie nożykiem nie jest moim ulubionym zajęciem, więc niszczarka idealnie się sprawdza ;)
Dziękuję M. :*


PS. W najbliższym czasie (powiedzmy po przekroczeniu 1000 odwiedzin) na blogu pojawi się małe candy. :)



12 komentarzy:

  1. Prawdziwe cuda wyczarowujesz z papierowych paseczków:) Druga karteczka jest moja faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki!
    A niszczarka... co super za pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniutkie świąteczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. arcydzieło za arcydziełem.. swoją drogą na licencjat jest jeszcze spać.. przed tym trzeba mieć odstresowany świeży umysł, dlatego trzeba się położyć spać i 24 grudnia obudzić.. w sam raz na tydzień lenistwa przedsylwestrowego.. a potem to już z górki, nowy rok itd.. i noworoczną kartkę się zrobi,i w końcu po tym wszystkim gdzieś przyjdzie czas na licencjat - mówię Ci ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. niszczarka? nigdy o tym w ten sposób nie pomyślałam :)) zaraz przyszło mi do głowy jak fajni wyglądał by quiling z zadrukowanych dokumentów albo innych niejednolitych paseczków, bo swoją drogą - dlaczego te paski zawsze mają jednolite kolory???

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że nie muszą być zawsze jednolite ;) Wszystko zależy od pomysłu- a tu specjalnych ograniczeń nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz prześliczne rzeczy ;) też się tym zajmuje i mam taką samą niszczarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiej grubosci paski tnie? Tez szukam, ale tylko 4mm widzialam najciensze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba 3 mm nie znajde. Zapomnialam napisac, ze Ta pierwsza kartka z choinka jest cudnie prossta i super, ze nie przesadzilas z quillingiem na niej. Ide szukac niszczarki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hellow,cjeszcze mnie takie pytanie naszlo - zy to jest sprzet z usb, jak sie ta niszczarka sprawdza,dziala jeszcze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niszczarka jest z kablem usb, działa też na baterie :) I jak narazie dobrze się sprawdza, nawet wczoraj ciachałam nią paski. Trzeba tylko pamiętać, żeby nie wsadzać za szerokich pasków do cięcia (ja kartkę a4 tnę zwykle na 3 części). No i z brystolem takim bardzo grubym niestety sobie nie radzi. Ale zwykłe i techniczne kartki spokojnie tnie :)

      Usuń